فنا
شرکت فراناب افزار آریا

تعریف فعالیت سرویس و خدمات (Service Activity) در Microsoft Dynamics CRM

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۹

با کمک Microsoft Dynamics CRM می توان وفاداری مشتریان را با نظم بخشیدن به خدمات مشتریان تامین نمود. با پایش و گزارش گیری از وضعیت ارائه خدمات به مشتریان می توان وضعیت رضایت را در مشتریان بهبود بخشید و در نهایت رضایتمندی مشتریان شما موجب توسعه کسب و کار شما خواهد شد.

جهت تنظیم یک فعالیت خدمت رسانی در Microsoft Dynamics CRM طبق مراحل زیر عمل می نماییم:

۱- در منوی اصلی نرم افزار بر روی گزینه خدمات پس از فروش کلیک می نماییم.

۲-در منوی بخش خدمات پس از فروش، روی گزینه تقویم ارائه خدمات کلیک می نماییم.

۳-در قسمت نوع خدمت گزینه فعالیت خدمات را کلیک می نماییم.

۴-در قسمت موضوع، عنوان یا شرح خدمتی که باید ارائه شود را وارد می نماییم.

۵-در قسمت خدمت نوع خدمتی که قبلا در قسمت تنظیمات تعریف نموده ایم را انتخاب می نماییم.

۶-منابعی که برای فعالیت  مورد نظر باید رزرو شوند را انتخاب می نماییم.

۷-زمان شروع و پایان فعالیت مورد نظر را مشخص می نماییم.

۸-در صورتی که فعالیت مورد نظر نیاز به توضیحات دارد، توضیحات آنرا در قسمت یادداشت ها وارد می نماییم.

۹-در نهایت روی گزینه ثبت کلیک می نماییم.

کد: ۸
گروه: Microsoft Dynamics CRM
نویسنده: بابک دارابی

درج نظر

پاسخی بگذارید

مشتریان ما