با کمک Microsoft Dynamics CRM می توان وفاداری مشتریان را با نظم بخشیدن به خدمات مشتریان تامین نمود. با پایش و گزارش گیری از وضعیت ارائه خدمات به مشتریان می توان وضعیت رضایت را در مشتریان بهبود بخشید و در نهایت رضایتمندی مشتریان شما موجب توسعه کسب و کار شما خواهد شد. جهت تنظیم یک فعالیت خدمت رسانی در Microsoft Dynamics CRM طبق مراحل زیر عمل می نماییم: ۱- در منوی اصلی نرم افزار بر روی گزینه خدمات پس از فروش کلیک می نماییم. ۲-در منوی بخش خدمات پس از فروش، روی گزینه تقویم ارائه خدمات کلیک می نماییم. ۳-در قسمت نوع خدمت گزینه فعالیت خدمات را کلیک می نماییم. ۴-در قسمت موضوع، عنوان یا شرح خدمتی که باید ارائه شود را وارد می نماییم. ۵-در قسمت خدمت نوع خدمتی که قبلا در قسمت تنظیمات تعریف نموده ایم را انتخاب می نماییم. ۶-منابعی که برای فعالیت مورد نظر باید رزرو شوند را انتخاب می نماییم. ۷-زمان شروع و پایان فعالیت مورد نظر را مشخص می نماییم. ۸-در صورتی که فعالیت مورد نظر نیاز به توضیحات دارد، توضیحات آنرا در قسمت یادداشت ها وارد می نماییم. ۹-در نهایت روی گزینه ثبت کلیک می نماییم. |
کد: ۸ گروه: Microsoft Dynamics CRM نویسنده: بابک دارابی |