پرش لینک ها

ذخیره ساز کوانتوم Quantum Scalar i6

رشد عظیم داده های بدون ساختار تمامی سازمان های فناوری اطلاعات در تمامی صنایع را با چالش مواجه ساخته است. حجم داده های تحت مدیریت و سرعت رشد آن ها نیازمند سطوح جدیدی از کارآمدی ذخیره سازی است. سازمان ها در حال جستجوی بهترین روش ممکن هستند که راهکار ذخیره سازی هوشمند و چند لایه ای است که بین عملکرد و هزینه توازن ایجاد می کند و مقیاس پذیر است و در عین حال دسترسی آسان به تمامی محتوای ذخیره شده آن ها را فراهم می کند. با توجه به فناوری ذخیره سازی با کمترین هزینه، tape نقش مهمی در این راهکارهای جدید ایفا می کند. ذخیره ساز کوانتوم Scalar i6 کارآمدترین و کم هزینه ترین راهکار ذخیره سازی را برای این فضاهای کاری مورد تقاضا فراهم می کند.  جهت خرید کوانتوم با ما تماس بگیرید.

بهره وری بالای ذخیره ساز کوانتوم

Scalar i6 بهترین ظرفیت ذخیره سازی تا حداکثر 24 پتا بایت را در یک رک 19 اینچی ارائه می کند و تاثیر بر فضای ارزشمند مرکز داده را به حداقل می رساند. منابع تغذیه مجاز 80 PLUS نیازمند کمترین توان و سرمایش هستند و هزینه های مداوم عملیاتی را به حداقل می رساند و در عین حال ویژگی های نرم افزار iLayer همانند عیب یابی فعالانه و وب سرویس های RESTful در زمان مدیریت library صرفه جویی می کنند.

صحت و امنیت داده ها در ذخیره ساز کوانتوم

بررسی صحت داده های مبتنی بر پالیسی با استفاده از (EDLM) خودکار می شود و اطمینان می دهد که محتوای ذخیره شده قابل قرائت باقی می ماند. با وجود برنامه های هوشمند مدیریت داده ها همانند Quantum StorNext، محتوای tape های مشکوک به صورت خودکار به یک tape جدید قابل انتقال است. همچنین کاوش در درون library ذخیره سازی حفاظت شده را در امنیت مرکز داده مشتری فراهم می کند. ویژگی های امنیتی دیگر همانند رمزنگاری AES-256 bit و اطلاع رسانی های مربوط به جابجایی ها اطمینان می دهد که محتوای ارزشمند در برابر دسترسی غیر مجاز محافظت می شود.

مقیاس پذیری ذخیره ساز کوانتوم

طراحی ماژولار مقیاس پذیری را برای مدیریت رشد آسان می کند. هر ماژول Scalar i6 از حداکثر سه LTO tape drive و 100 اسلات ذخیره سازی برای حداکثر 3 پتا بایت ذخیره سازی به ازای هر ماژول پشتیبانی می کند. لایسنسینگ ظرفیت بر اساس تقاضای اسلات ها (CoD) در توسعه ی 25 اسلاتی، مدیریت بهتر هزینه های ذخیره سازی را در یک رویکرد پرداخت مطابق با رشد همراه با مقیاس پذیری 1.5 پتا بایت تا حداکثر 24 پتا بایت در یک رک 19 اینچی فراهم می کند.

ویژگی ها و مزیت های ذخیره ساز کوانتوم

  1. . بالاترین ظرفیت ذخیره سازی
    در فضای ارزشمند مرکز داده تا حداکثر 24 پتا بایت در یک رک 19 اینچی صرفه جویی می کند.
  2. . مدیریت طول عمر توسعه یافته داده ها (EDLM)
    اطمینان می دهد که داده های ذخیره شده همراه با بررسی های خودکار صحت داده ها قابل قرائت باقی می مانند.
  3. . جستجوی فعال
    جستجوی امن در library در هزینه صرفه جویی می کند، امنیت را افزایش می دهد و دسترسی به محتوای جستجو شده را ساده می کند.
  4. . رشد ظرفیت براساس تقاضا
    رشد ظرفیت را با مقیاس دهی سریع و آسان ساده تر می کند.
  5. . مانیتورینگ و عیب یابی فعالانه
    مسائل را پیش از تاثیرگذاری بر عملیات به منظور حداکثر کردن زمان بیداری سیستم و حداقل کردن هزینه های عملیاتی حل و فصل می کند.
  6. . منابع تغذیه مجاز 80 PLUS
    منابع تغذیه سبز با کارآیی بالا که مصرف توان و هزینه های سرمایش را به حداقل می رسانند.
  7. . گزارش دهی پیشرفته
    گزارش های مربوط به رسانه، درایو و امنیت رسانه به توازن منابع سیستم، بهبود امنیت و بهبود بودجه و برنامه ریزی کمک می کند. زمان بندی و توزیع خودکار گزارش ها سبب صرفه جویی در زمان می شود.
  8. . ویژگی های قابلیت دسترسی بالا
    منابع اضافی توان و failover مسیر کنترل سبب کاهش زمان از کار افتادگی در هنگام خرابی می شود.
  9. . مانیتورینگ و عیب یابی فعالانه
    تضمین میکند که کل سیستم به طور روان درحال فعالیت است، و اغلب پیش از آنکه failover رخ دهد، برای رفع اشکالات راهنمایی های مرحله به مرحله ارائه میدهد.
  10. . مدیریت کلید رمزنگاری
    راهکار معتبر FIPS همراه با پشتیبانی از KMIP سبب سادگی مدیریت کلیدها و حذف خطر از دست رفتن داده ها می شود. استاندارد AES 256-bit بالاترین سطح امنیت را فراهم می کند.