پرش لینک ها

آشنایی بیشتر با نرم افزار Dell EMC PowerPath

ویژگی ها مزایا
مدیریت مسیر استاندارد مدیریت بین محیط های ناهمگون فیزیکی و مجازی را یکپارچه می کند.
بهینه سازی توازن بار مسیرهای ورودی/ خروجی را به طور مداوم برای دستیابی مسیرهای داده به بهترین عملکرد تنظیم می کند و محیط دینامیک را مانیتور کرده و مجدداً متعادل می کند.
Failover و بازیابی خودکار مسیر ورودی/ خروجی محیط و برنامه های در حال اجرا در زمان وقوع خرابی حفظ می کند.

 

پیاده سازی PowerPath در مرکز داده مجازی

PowerPath و PowerPath/VE به شما اجازه می دهد تا یک راهکار Multipath را در کل محیط خود استاندارد نمایید. فناوری اصلی در PowerPath Multipathing برای محیط های فیزیکی به ارتقاء کنترل و اطمینان از دسترسی به برنامه و عملکرد در محیط های مجازی کمک می کند. نرم افزارهای PowerPath محصول شرکت Dell EMC توسط نماینده فروش emc در ایران ارائه می شود.
PowerPath و PowerPath/VE به مدیریت موثر محیط های مجازی کمک می کند. صدها یا هزاران ماشین مجازی مستقل با تثبیت زیاد در حال کار وجود دارد که شامل برنامه های متمرکز بر ورودی/ خروجی هستند که می توانند در ورودی/ خروجی اختلال ایجاد کنند.
پیکربندی دستی سیاست های توازن بار برای اطمینان از این که تمامی ماشین های مجازی زمان پاسخگویی مورد نیاز ورودی/ خروجی را دریافت می کنند، دشوار است. این وضعیت هنگامی پیچیده تر است که ابزارهایی همانند VMware vMotion، Data Resource Scheduler و High-Availability معرفی می شوند.
PowerPath و PowerPath/VE به طور خودکار تمامی این پیچیدگی ها را با تنظیم استفاده از مسیر ورودی/ خروجی با تغییرات مسیرهای ورودی/ خروجی به دست آمده از ماشین های مجازی مدیریت می کنند. اختصاص تمامی دستگاه ها به تمامی مسیرها و PowerPath و PowerPath/VE به طور خودکار عملکرد کلی ورودی/ خروجی را بهینه می کند. برای پیاده سازی های VMware، PowerPath/VE با VMware vCenter™ Server و Update Manager همانند پیاده سازی خودکار vSphere و قابلیت های مجوز دهی بدون حالت یکپارچه می شود تا مدیریت مسیر را در یک محیط مجازی ساده کند.
برای آن هایی که تمایل به بهینه سازی مسیر داده ها در یک بسته کاملاً یکپارچه فناوری اطلاعات هستند، PowerPath/VE یک مولفه کلیدی در پلتفورم های مقیاس پذیر زیرساخت VCE Vblock™ مربوط به شرکت های EMC، Cisco و VMware برای ایجاد راهکارهایی برای محیط های مجازی و پیاده سازی های ابری است. برای مشتریان Vblock، این به معنای آن است که شما می توانید توازن بار ورودی/ خروجی را برای مدیریت پیچیدگی ماشین های مجازی و پیچیدگی های ایجاد شده توسط پراکندگی ماشین مجازی همانند کاربردهای شدید در محیط های بیش از حد تثبیت شده خودکار کنید.

نظارت بر PowerPath و مهاجرت داده ها

همچنین PowerPath نظارت بر مسیر داده ها را در بین سیستم عامل های پشتیبانی شده در محیط های فیزیکی و مجازی و قابلیت های مهاجرت داده ها را ارائه می کند. PowerPath Migration Enabler به فناوری های جابجایی داده ها یعنی PowerPath و EMC کمک می کند تا مهاجرت داده ها را بدون از کار افتادگی برنامه انجام دهند.

سرویس های Dell EMC برای PowerPath

Dell EMC سرویس های پیاده سازی QuickStart را برای پیاده سازی های تک میزبانه و چهار میزبانه علاوه بر سرویس های سفارشی PowerPath ارائه می دهد تا ویژگی ها و کارکردهای خود را توسعه دهد. سرویس های تخصصی پیاده سازی PowerPath به پیاده سازی بهترین فعالیت های ذخیره سازی و روش ثابت شده برای شتاب دهی به نتایج کسب و کار بدون استفاده بیش از حد از منابع کمک می کند.
متخصصان سرویس های Dell EMC تخصص فنی، مهارت ها و منابع مورد نیاز برای تحویل کارکرد کامل PowerPath در محیط مورد نظر کاربر را دارند. Dell EMC Global Delivery Model تحویل سریع و بی نقص سرویس ها به هر مشتری و صرف نظر از مکان تضمین می کند.