پرش لینک ها

تعریف فعالیت سرویس و خدمات (Service Activity) در Microsoft Dynamics CRM

با کمک Microsoft Dynamics CRM می توان وفاداری مشتریان را با نظم بخشیدن به خدمات مشتریان تامین نمود. با پایش و گزارش گیری از وضعیت ارائه خدمات به مشتریان می توان وضعیت رضایت را در مشتریان بهبود بخشید و در نهایت رضایتمندی مشتریان شما موجب توسعه کسب و کار شما خواهد شد.

جهت تنظیم یک فعالیت خدمت رسانی در Microsoft Dynamics CRM طبق مراحل زیر عمل می نماییم:

1- در منوی اصلی نرم افزار بر روی گزینه خدمات پس از فروش کلیک می نماییم.

2-در منوی بخش خدمات پس از فروش، روی گزینه تقویم ارائه خدمات کلیک می نماییم.

3-در قسمت نوع خدمت گزینه فعالیت خدمات را کلیک می نماییم.

4-در قسمت موضوع، عنوان یا شرح خدمتی که باید ارائه شود را وارد می نماییم.

5-در قسمت خدمت نوع خدمتی که قبلا در قسمت تنظیمات تعریف نموده ایم را انتخاب می نماییم.

6-منابعی که برای فعالیت  مورد نظر باید رزرو شوند را انتخاب می نماییم.

7-زمان شروع و پایان فعالیت مورد نظر را مشخص می نماییم.

8-در صورتی که فعالیت مورد نظر نیاز به توضیحات دارد، توضیحات آنرا در قسمت یادداشت ها وارد می نماییم.

9-در نهایت روی گزینه ثبت کلیک می نماییم.

کد: 8
گروه: Microsoft Dynamics CRM
نویسنده: بابک دارابی