پرش لینک ها

درباره تکنولوژی iLayer در tape library کوانتوم بیشتر بدانید

هشداردهی فعالانه، افزایش قابلیت اطمینان عیب یابی و کاهش وقفه در سرویس دهی

یکی از بزرگترین مزیت هایی که Library های Quantum با نرم افزار مدیریت iLayer ارائه می کند، روشی است که iLayer فرآیندهای مانیتورینگ، هشداردهی و عیب یابی را به منظور کاهش تماس های سرویس دهی، افزایش قابلیت اطمینان library و کوتاه کردن زمان حل مشکل مدیریت می کند. در بسیاری از موارد فناوری iLayer به Quantum اجازه می دهد تا راهکاری را بیابد پیش از این که مسائل بحرانی شود و حتی پیش از این که کاربران نهایی آگاه شوند که مشکلی وجود دارد.
Libraryهای Scalar در مقایسه با library های بدون نرم افزار iLayer می تواند اقدامات ذیل را انجام دهد:

  • کاهش تعداد تیکت های سرویس دهی به میزان بیش از 50 درصد
  •  کوتاه کردن زمان حل یک مساله سرویس دهی به میزان بیش از 30 درصد

دلیل این که library های iLayer می تواند چنین تاثیر مثبتی بر محیط های کاربران داشته باشد، این حقیقت است که نرم افزار iLayer به طور پیوسته صدها رخداد را در تمامی عناصر کلیدی library مانیتور می کند و داده های مربوط به آن را ثبت می کند. هنگامی که وقوع یک رخداد غیر معمول شناسایی می شود، جمع آوری کننده های داده ها، داده های مربوط به لاگ را از عناصر مربوطه استخراج می کنند و به صورت یک گزارش به نام “تیکت RAS” یکپارچه می کنند. سپس فناوری iLayer داده ها را برای تعیین دلایل احتمالی و مراحل بعدی (در صورت وجود) همبسته می کند. در صورتی که این وضعیت جدی نباشد و به سرعت خود را اصلاح کند، این گزارش در library نگهداری می شود تا به بخشی از تاریخچه عیب یابی library تبدیل شود. در صورتی که این وضعیت جدی باشد، آنگاه کاربر از طریق رابط گرافیکی کاربری (GUI) مطلع می شود و گزارش همراه عیب یابی، فایل های لاگ مربوطه و راهکار توصیه شده به طور خودکار برای مدیر سیستم و همچنین تیم سرویس دهی Quantum ایمیل می شود. این مجموعه داده بدون دخالت دستی جمع آوری و ارسال می شود و توسط تیم خدمات Quantum برای حل مسائل و تماس با مشتریان به منظور ارائه راهکار به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد که این کار اغلب پیش از اطلاع کاربران از مشکل به وجود آمده انجام می شود.
iLayer جمع آوری داده ها را براساس تاریخچه حل رخدادهای مشابه انتخاب می کند. برای تفکیک دلیل یک رخداد شامل رابط درایو – رسانه، library می تواند چندین مجموعه داده را از درایو، تاریخچه یک tape خاص در درایوهای دیگر یا از لاگ مربوط به رسانه library جمع آوری کند. با توجه به این که آن ها به این تاریخچه مجهز می شوند، در صورتی که نیاز به ورود تیم خدمات کوانتوم به محل نباشد، آنگاه آن ها می توانند راهکار سریع تر و معین تری برای حل مساله ارائه کنند.
به دلیل این که iLayer یک نرم افزار است، شرکت Quantum به طور پیوسته تاریخچه رخدادهای بیشتری را از مجموعه library ها جمع آوری می کند، تیم مهندسی به طور منظم منطق عیب یابی را آپدیت کرده و معیار انتخاب داده ها را تنظیم می کند و زمان عیب یابی و حل مشکلات را بهبود می بخشد؛ به عبارت دیگر، library ها هوشمندتر می شوند. برای خرید کوانتوم و برای اینکه درباره تکنولوژی iLayer در tape library کوانتوم بیشتر بدانید با نماینده فروش کوانتوم در ایران تماس بگیرید.

در زمینه تکنولوژی iLayer کوانتوم با نمایندگی فنا در ارتباط باشید.

Library های Quantum عیب یابی بسیار پیشرفته تری نسبت به libraryهای متداول ارائه می دهند و از عیب یابی رابطه ای خود برای انتخاب خودکار، همگام کردن و تحلیل داده ها از هزاران عنصر library و تحویل آن ها به صورت راه دور استفاده می کنند. این کار منجر به 50 درصد تماس سرویس دهی کمتر و 30 درصد سرعت بیشتر در حل مسائل می شود.