پرش لینک ها

طراحی و مشاوره شبکه و امنیت

با توجه به این موضوع که روش های هک روز به روز در حال پیشرفت است و پیچیده تر میشود، اگر سرویس ها و نرم افزارهای متعدد شبکه تحت کنترل قرار نگیرند، امکان نشت اطلاعات و از بین رفتن آنها چه توسط هکرها و چه توسط کاربران شبکه به صورت عمدی یا سهوی وجود دارد .

این پیچیدگی و فراوانی سرویس کار را برای مدیران IT سخت و خسته کننده می کند، چرا که برای کنترل و مانیتور کردن این سرویس ها نیاز به نرم افزار و سخت افزار هایی است که هر کدام تخصص خاص خود را می طلبد و این انتظار از مدیران شبکه می رود که به تمامی این تخصص ها مسلط باشند .

با در نظر گرفتن این موارد، شرکت های حوزه فناوری اطلاعات با این رویکرد محصولاتی را به بازار ارائه دادند که تمامی ویژگی های مدیریت و کنترل شبکه را در یک محصول به صورت یک جا ارائه نمایند و از این رو UTM ها وارد باز شدند. امروزه به دلیل وجود مسائلی که در بالا ذکر شد روی آوردن سازمان ها به این محصولات برای تامین امنیت شبکه و اطلاعات خود امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. اما واضح است که سازمان ها به دلیل تفاوت در سیاست گذاری، میزان گستردگی، تعداد پرسنل، نیاز کاربران و بسیاری موارد دیگر، به راهکارهای مختلفی را برای طراحی شبکه و تامین امنیت آن نیاز دارند که بررسی و تشخیص این موارد تنها توسط متخصصان ماهر شبکه و امنیت امکان پذیر است. شرکت فنا با تجربه ی درخشان و چندین ساله ی خود در این زمینه و با تکیه بر نیروهای متخصص خود و تکنولوژی های روز دنیا، بهترین راهکارها و مشاوره را متناسب با سازمان و شبکه ی شما ارائه می دهد.

در ادامه برخی از ویژگی های مهمی که در این محصولات وجود دارد را به صورت خلاصه با هم مرور میکنیم:

Network Protection:

تمام حفاظت هایی که لازم است تا از حملات پیچیده و تهدیدات پیشرفته جلوگیری کند. همچنین دسترسی امن به شبکه برای کاربران مجاز.

Web Protection:

حفاظت جامع از وب و کنترل برنامه ها ابزارهای انعطاف پذیر و قدرتمند، کاربران شبکه شما را امن می سازد.

Email Protection:

حفاظت کامل پیامهای SMTP و۳POP از هرزنامه، فیشینگ و از دست دادن اطلاعات، و حفاظت همه جانبه ی منحصر به فرد که ایمیلها را مبتنی بر سیاست های ترکیبی DLP و ضد هرزنامه رمزگذاری می کند.

Web Server Protection:

سرورهای وب و برنامه های تجاری سازمان را در برابر تلاش های هکرها مقاوم میکند. یک فایروال کامل وب و برنامه کاربردی همراه با دسترسی امن برای کاربران را به شما ارائه میکند.

Multiple Link Management:

استفاده از چندین لینک اینترنت به صورت همزمان و اکتیو اکتیو به علاوه اکتیو بکاپ که در دسترس بودن سرویس ها را بیشتر می کند.

Intrusion Prevention System:

سیستم پیشگیری از نفوذ، از حملات شبکه و برنامه کاربردی محافظت می کند، سازمان ها را در برابر تلاش های نفوذ، تروجان، تروجان ها، حملات DOS و DDoS، انتقال کدهای مخرب، فعالیت بدافزاری و تهدیدات مخلوط محافظت می کند.

Application Visibility & Control:

با پوشش ۲۰۰۰+ برنامه، قابلیت مشاهده و کنترل برنامه ها ، اولویت بندی برنامه ها را بر اساس هویت کاربر، زمان، برنامه ها و پهنای باند، امکان انعطاف پذیری زیاد و واقعی L2-L8 را فراهم می کند. برنامه های کاربردی پیشرفته برنامه های کاربردی را براساس سطح خطر، ویژگی ها و تکنولوژی های خود طبقه بندی می کنند و کنترل های گرانشی بیشتری را ارائه می دهند. مدل حفاظت فعال فعال، نیاز به مداخله دستی توسط مدیر را برای به روز رسانی خط مشی برای برنامه های جدید که در لیست اضافه می شوند حذف می کند.