پرش لینک ها

متخصصان IT درباره فایروال سوفوس XG چه میگویند؟

براساس نظرات مشتریان و جامعه همکاران می دانیم که XG Firewall ارزش قابل توجهی را برای مشتریان به دلیل قابلیت مشاهده پذیری بالا، حفاظت بی نظیر و واکنش منحصر به فرد و سریع به تهدیدات در شبکه ارائه می کند.

محصول برتر امنیت شبکه از نظر جایزه CRN

برای دومین سال متوالی، فایروال XG سوفوس جایزه محصول برتر امنیت شبکه به نام CRN را به خود اختصاص داد. این جایزه بسیار معتبر است و برنده آن توسط ارائه دهندگان راهکارهای امنیتی انتخاب می شود که هر روزه از این محصولات امنیتی استفاده می کنند. آن ها در هنگام تعیین امتیازات عوامل متعددی را در نظر می گیرند که شامل این موارد است اما به آن ها محدود نمی شود: کیفیت و قابلیت اطمینان محصول، ویژگی ها و عملکرد محصول، نوآوری فنی، سازگاری و سهولت ادغام و توانایی نشان داده شده برای ایجاد رواط جدید با مشتری یا بهبود مشتریان فعلی. این تحقیق سالانه براساس 3600 پاسخ به دست می آید و امسال شرکت های Sophos، Fortinet، Palo-Alto Networks، Cisco و Forcepoint به عنوان برترین سازندگان انتخاب شده اند. در این میان شرکت فنا (فراناب افزار آریا) به عنون نمایندگی سوفوس در خدمت شما عزیزان می باشد.

بررسی “توصیه شده” توسط خوانندگان مجله PC Pro 5-Star

مجله PC Pro ماهنامه ای است که توسط 24 هزار متخصص فناوری اطلاعات مطالعه می شود. آن ها اخیرا مرور جامع و کاملی از فایروال XG 125w انجام داده اند و چیزهای زیادی برای گفتن دارند. آن ها به طور خلاصه این نتیجه گیری را اعلام کرده اند: یک دستگاه گیت وی فوق العاده و چند کاره که امنیت درون شبکه را با قابلیت های مدیریت فضای cloud ترکیب می کند.

مروری بر Editor Choice در مجله IT Pro 5-star

IT Pro یک وب سایت متمرکز بر فناوری است که مخاطب آن بیش از 1.4 میلیون متخصص فناوری اطلاعات و تصمیم گیرنده در این حوزه است. خلاصه ای از نتیجه گیری این بررسی در ذیل ارائه شده است: همراستا با توسعه سریع، فایروال سوفوس XG 125w با عمق ویژگی های امنیتی خود ما را تحت تاثیر قرار داده است. ایجاد یکپارچگی با Sophos Central، عملکرد بالا و ارائه سرویس های بی سیم 11ac سبب شده است که این دستگاه امنیت گیت وی را برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) توصیه کنیم.

پیشرو در Gartner UTM Magic Quadrant

همانطور که اطلاع دارید، شرکت Sophos اخیراً به عنوان پیشرو در زمینه Gartner Magic Quadrant در بحث مدیریت یکپارچه تهدید (فایروال های چند منظوره SMB) در سال 2018 شناخته شده است.

تست گروهی فایروال نسل بعدی آزمایشگاه های NSS

فایروال Sophos XG به نتایج بسیار مطلوبی در جدیدترین تست های آزمایشگاه NSS Labs دست یافته است و صد در صد نفوذها را همراه با عملکرد عالی در تمامی حوزه های دیگر مسدود کرده است.

آیا به تازگی با فایروال XG آشنا شده اید؟

اگر به تازگی با فایروال سوفوس XG آشنا شده اید، با استفاده از لینک ذیل می توانید بیشتر درباره این محصول بدانید و این که چرا متخصصان این صنعت به طور پیوسته فایروال XG را در بالاترین رتبه ها قرار می دهند.