پرش لینک ها

معرفی محصولات Cyberoam

معرفی سایبروم کمينه

نمايندگي سايبروم در ايرانامروزه مقابله با تهدیدات روز افزون و پیشرفته در دنیای اطلاعات از قبیل انواع آلودگی های خواسته یا ناخواسته، خطرات داخلی و خارجی و پیچیدگی مدیریت آنها، دغدغه هر سازمان دولتی و یا بنگاه اقتصادی می باشد .
واحد شبکه و امنیت شبکه شرکت مهندسی فنـــــا در راستای حل مشکلات جاری امنیت شبکه های سازمانی در ابعاد مختلف، به بررسی راهکار های چند لایه، یکپارچه، مطمئن و مقرون به صرفه مبتنی بر آخرین استاندارد های معتبر بین المللی پرداخته است. لذا پس از بررسی و کسب تجربیات لازم، از بین محصولات موجود نسبت به انتخاب یک نمونه متناسب و کارامد اقدام نموده و “سیستم یکپارچه مدیریت تهدیدات سایبروم” را با لایسنس معتبر و خدمات پس از فروش به سازمان شما پیشنهاد می کند.

 

 دستگاه هاي مديريت يكپارچه تهديدات کمينه

سخت افزار سایبروم ( Cyberoam )
سيستم جامع امنيت اينترنت Cyberoam، به طور خاص براي پاسخ به نيازهاي مرتبط با مديريت يكپارچه تهديدات در سازمان ها، تشكيلات دولتي و موسسات آموزشي طراحي شده است. Cyberoam 
 ارائه كننده تركيبي از بهترين راهكارهاي جامع و حفاظت دولايه‌ در برابر تهديدات رو به گسترش اينترنتي است.

ضمن آنكه روش منحصر بفرد كاربر محور آن كه سطحي بي‌مانند از كنترل را همراه با انعطاف‌پذيري و سادگي مديريت ارائه مي‌دهد، به عنوان مكملي بر اين راهكارها به شمار مي‌آيد و اين، سيستم مديريت يكپارچه را بسيار كارآمد مي‌نمايد.

 

 

 سامانه دولایه کمينه

سامانه امنيتي دولايه سايبرومسامانه امنيتي دولايه‌اي Cyberoam همراه با لايه‌هاي دروني و بيروني خود، امنيت كامل اينترنت را به سازمان ها ارائه مي‌نمايد.
سامانه پالايش محتوا همراه با سامانه جلوگيري از نفوذ شكل دهنده لايه دروني بوده و ميزان روبرو شدن سازمانها با حملات را كاهش مي‌دهند. فايروال، VPN، مسدود كننده‌هاي جاسوس‌افزار، سيستم جلوگيري از كلاه‌برداري، ضدويروس و ضدهرزنامه در سطح دروازه ورود، لايه بيروني Cyberoam را سازمان داده و ضمن پاسداري از شبكه در برابر تهديدات اينترنتي، حفاظت دولايه بسيار كارآمدي را ارائه مي‌نمايند.

 

 سياست هاي كاربر محور کمينه

تنها ابزار مدیریت یکپارچه تهدیدات بر پایه شناسه کاربریرشد طبيعت كاربر محور تهديدات اينترنتي و نياز به كنترل گرايشات افراد به منظور مديريت كامل تهديدات سبب ناكارا شدن سياست هاي كلي و نيز سياست هاي مبتني بر IP شده‌اند. چنين سياست هايي، امكان همراهي با جهان مبتني بر حركت را ندارند كه در آن آدرس هاي IP به صورت پويا تخصيص مي‌يابند.
سياست هاي كاربر محور Cyberoam، بر اساس تخصيص پوياي IP عمل نموده و از اين راه باعث اطمينان از اعمال سياست هاي امنيتي در حين جابجايي كاربران مي‌گردد. در اين راستا از كنترل هايي هوشمند جهت ارائه سطح مورد نياز حفاظت هر كاربر در محيطهاي ارتباطي با‌سيم يا بي‌سيم استفاده مي‌گردد.
فايروال VPN دستگاه Cyberoam، به كمك كنترل هاي كاربر محور، كار تخصيص و مديريت سياست ها را آسان كرده و سبب كاهش اتفاقات ناشي از سعي و خطا در تعيين سياست ها مي‌گردد و بدين ترتيب ارائه دهنده سطح افزونتري از امنيت در عين انجام مكانيزم كنترل دروازه خواهد بود.