پرش لینک ها

نرم افزارهای PowerPath محصول شرکت Dell EMC

بهینه سازی مسیرهای داده ها در محیط های فیزیکی و مجازی

Dell EMC PowerPath نرم افزار Dell EMC PowerPath خانواده ای از محصولات نرم افزاری ذخیره ساز emc است که قابلیت دسترسی و عملکرد سازگار در مسیرهای ورودی/ خروجی در پلتفورم های فیزیکی و مجازی را تضمین می کند. برای دریافت اطلاعات درباره نحوه تهیه این نرم افزار و انواع لایسنس emc و تجهیزات ذخیره سازی آن با نمایندگی emc در ایران تماس بگیرید.
این نرم افزار مدیریت خودکار مسیر و ابزارهایی را ارائه می کند که به شما اجازه می دهد تا انتظارات سرویس دهی را بدون سرمایه گذاری در زیرساخت بیشتر تامین کنید. نرم افزار PowerPath شامل PowerPath Migration Enabler برای مهاجرت های غیر مخرب داده ها و همچنین PowerPath Viewer برای مانیتورینگ و عیب یابی مسیرهای ورودی/ خروجی است.
نرم افزار Dell EMC PowerPath/VE با محیط های مجازی مبتنی بر پلتفورم های VMware vSphere و Microsoft Hyper-V سازگار است. این نرم افزار همراه با نرم افزار Dell EMC PowerPath برای اجرای کارکردهای ذیل در هر دو محیط فیزیکی و مجازی قابل ادغام است:

مدیریت مسیر استاندارد شده:

مسیرهای ورودی/ خروجی در محیط های فیزیکی و مجازی (PowerPath/VE) را همانند پیاده سازی در cloud بهینه می کند.

بهیه سازی توازن بار:

مسیرهای ورودی/ خروجی را برای ایجاد مجدد توازن در محیط اپلیکیشن برای به دست آمدن عملکرد بهینه تنظیم می کند.

بهبود عملکرد:

با افزایش مقایس پذیری و فضا بیشترین بهره وری را از سرمایه گذاری فیزیکی و مجازی انجام شده ایجاد میکند.

خودکارسازی غلبه بر خطا (failover)/ بازیابی:

ruleهای غلبه بر خطا و بازیابی را تعریف می کند تا درخواست های برنامه را در زمان وقوع از کار افتادگی عناصر یا خطاهای کاربری به سوی منابع جایگزین هدایت کند.

چالش های تجاری مربوط به Multipathing

با وجود بودجه های محدود فناوری اطلاعات و هجمه برای مجازی سازی به منظور بهره برداری بهتر از منابع، بسیاری از سازمان های فناوری اطلاعات در تلاش هستند تا از قابلیت اطمینان و عملکرد برنامه ها اطمینان حاصل کنند و در عین حال بهره برداری از سرورها، استوریج و مسیر داده ها را به حداکثر برسانند. تجیهزات مختلف، سیستم عامل های گوناگون و پلتفورم های مجازی سازی متعدد همانند ماشین های مجازی در حال افزایش، سبب تشدید این مساله می شوند. از شما انتظار می رود تا دسترسی و عملکرد قابل پیش بینی و سازگاری را از طریق این مجموعه متنوع از پلتفورم ها ارائه کنید. آنچه که شما نیاز دارید، فرآیندها و ابزارهای انعطاف پذیر، خودکار و عملیاتی برای استاندارد سازی مدیریت مسیرهای داده ها جهت برآورده کردن انتظارات سطح خدمات و مقیاس دهی اپلیکیشن های حیاتی است. جهت تهیه نرم افزارهای PowerPath محصول شرکت Dell EMC با نماینده فروش محصولات ای ام سی تماس بگیرید.