پرش لینک ها

نرم افزار CRM

برخی از مزایای Microsoft CRM به شرح زیر می باشد:

1-یکپارچگی با نرم افزار Outlook

برای هر یک از کاربران نرم افزار CRM می توان امکان دسترسی به کلیه اطلاعات و عملیات CRM را از طریق نرم افزار Outlook را بصورت یکپارچه فراهم نمود بطوری که مکاتبات ایمیلی شما نیز به سادگی در CRM درج و همچنین ارسال ایمیل به مشتریانی که اطلاعات آنها در CRM ذخیره شده است به سادگی از طریق Outlook فراهم می گردد.

2-رابط کاربری ساده و آشنا

علاوه بر اینکه نرم افزار Microsoft CRM قابلیت یکپارچه شدن با مجموعه آفیس را دارد، همچنین ساختار ظاهر رابط کاربری مشابه نرم افزار هایی می باشد که کابران با آنها آشنا می باشند. این ویژگی موجب سادگی درشروع کار و پذیرش نرم افزار CRM توسط کابران می گردد.

3- مجموعه ای کامل از امکانات مورد نیاز برای یک نرم افزار CRM

ابزار های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش یکپارچه یک ارتباط اطلاعاتی بین بخش های مختلف کسب وکار شما  ایجاد می کند به طوری که دسترسی به گزارشات و جزئیات به سادگی امکان پذیر می باشد.

4- CRM به صورت پردازش ابری (SaaS)

استفاده از نرم افزار CRM به عنوان یک سرویس در صورتی که استقرار نرم افزار CRM در سازمان شما فراهم نمی باشد و یا سخت افزار و نیروی انسانی جهت مدیریت این نرم افزار موجود نمی باشد، این امکان فراهم گشته است تا از نسخه Online استفاده نمایید. در این حالت تنها پیش نیاز شما جهت استفاده از CRM فقط اینترنت میباشد.

5- تهیه گزارش از کسب و کار شما

نرم افزار Microsoft CRM هوش تجاری را از طریق کارتابل و گزارشات گرافیکی و نمودار هایی با کمک اطلاعات بروز بخش های فروش و بازاریابی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای شما فراهم می نماید. این گزارشات شامل پیشبینی فروش، نیاز های خرید، تاریخچه فروش و…می شود. همچنین امکان تهیه گزارش وضعیت عملکرد بخش های مختلف جهت تسهیل در اخذ تصمیم ها فراهم شده است.

6-امکان اختصاصی سازی جهت سازگاری با کسب و کار شما

امکان اختصاصی سازی در نرم افزار Microsoft CRM موجب انعطاف جهت سازگار شدن این نرم افزار با کسب وکار شما شده است. پیاده سازی انواع فرایند و ارتباطات خاص کسب کار شما بدون نیاز به پیاده سازی نرم افزار سفارشی امکان پذیر می باشد.

7-محافظت از اطلاعات

مدیر سیستم می تواند مجوز های دسترسی کاربران را طوری تنظیم نماید که از نشر اطلاعات و دسترسی کاربران غیر مجاز به اطلاعات جلوگیری شود.

8-افزایش اثربخشی کاربر

مکانیزه سازی فرایند ها، رابط کاربری ساده و آشنا، تنظیمات شخصی کاربر، موجب افزایش سرعت و کارایی کاربران در نرم افزار CRM گشته است.

کد: 14
گروه: Microsoft Dynamics CRM
نویسنده: بابک دارابی