پرش لینک ها

ویژگی های بارز Quantum Scalar

Quantum همچنان به پیشگامی خود در بازار در زمینه ارائه محصولات Tape Storage ادامه می دهد. تجهیزات Scalar tape libraries و Quantum Certified LTO media کم هزینه ترین راهکار را برای ذخیره سازی طولانی مدت همراه با مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد ارائه می کنند.

ذخیره سازی طولانی مدت با هزینه کم در Quantum Scalar

تکنولوژی LTO همچنان به ارائه راهکار ذخیره سازی طولانی مدت با هزینه پایین ادامه می دهد و این موضوع برای دیتاست ها در مقیاس PB، بخشی از هزینه ابر عمومی و دیگر راهکارهای ذخیره سازی ابری محسوب می شود. با توجه به این که کارتریج در این library ها ذخیره می شود، این خلاء هوایی حفاظت موثری را از کارتریج علیه باج افزارها ایجاد می کند.

مقیاس پذیری پیشرو در صنعت و تراکم ذخیره سازی در Quantum Scalar

هر یک از library های Scalar بهترین تراکم ذخیره سازی را در رده خود از Scalar i3 سه یونیته رک مونت گرفته تا Scalar i6000 دارای بیش از 20 فریم ایجاد می کنند. همچنین هر یک از library هایScalar به سادگی توسط ماژول های توسعه و مجوزدهی ظرفیت براساس تقاضا قابل افزایش هستند.

حداکثر کردن آپ تایم library و حداقل کردن OPEX در Quantum Scalar

عیب یابی فعالانه iLayer مواردی چون library دچار افت کیفیت، شرایط drive و media پیش از آن که سبب خرابی شوند یا پیش از آن که خود media سبب افت کیفیت شود را شناسایی می کند. این به معنای صرف زمان کمتر در مدیریت library ها، زمان از کار افتادگی کمتر و کاهش کلی در هزینه عملیاتی است.

حذف سرورهای خارجی در Quantum Scalar

Scalar iBlade™ یک سرور تیغه ای تعبیه شده است که برای ارائه راهکارهای همگراشده tape در کاربردهای معینی طراحی شده است. Scalar iBlade به منظور میزبانی Veeam proxy server قابل استفاده است و در نتیجه کاربران Veeam می توانند tapeها را بدون وجود یک سرور فیزیکی اختصاصی ایجاد کنند یا شرکت ها می توانند یک آرشیو دپارتمانی را با استفاده از دستگاه Scalar LTFS ایجاد کنند.

رمزنگاری در سطح نظامی و مدیریت خودکار کلید رمزنگاری در Quantum Scalar

Scalar Key Manager با تمامی library های Scalar به منظور ارائه مدیریت ساده و مورد اعتبار FIPS در زمینه کلید رمزنگاری کار می کند و از آنجایی کهLTO tape drive ها از رمزنگاری AES 256-bit در سطح نظامی استفاده می کنند، لذا شما می توانیداز امن بودن داده های خود اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای ذخیره سازی Full Tape در Quantum Scalar

Librayr های Quantum Scalar tape در ترکیب با Quantum Certified LTO Media به این معنا است که به بهترین راهکار برای کل سیستم استوریج دست یافته اید که همه این سیستم تحت نام Quantum شناخته می شوند. به این دلیل است که Quantum سال های متمادی است که پیشگام حوزه ذخیره سازی LTO tape در بازار است. برای استعلام قیمت کوانتوم با ما تماس بگیرید.