پرش لینک ها

ویژگی های نرم افزار Dell EMC PowerPath

مدیریت مسیر استاندارد

نرم افزار Dell EMC PowerPath توسط بسیاری از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد و راهکار پیشگام مدیریت مسیر در جهان است. این نرم افزار نیز مانند سایر محصولات ذخیره ساز emc توسط نمایندگی فروش emc ارائه می شود. PowerPath قابل پیاده سازی در زیرساخت موجود و به جای استفاده از راهکارهای چند نقطه، استاندارد سازی یک راهکار واحد در محیط های فیزیکی و مجازی در حال تکامل با پشتیبانی از سرورهای مختلف، سیستم عامل ها و استوریج شامل آرایه هایی به غیر از Dell EMC است. به نرم افزار PowerPath در ایزوله کردن کارکردهای اصلی کسب و کار از هرگونه تخریب ایجاد شده توسط یک مسیر اشتباه داده ها کمک می کند. همچنین به طور خودکار مسیرهای فیزیکی و منطقی ورودی/ خروجی را با استفاده از الگوریتم های پیچیده توازن بار بهینه می کند تا از کاربری سازگار و قابل پیش بینی عملکرد و دسترسی اطمینان حاصل کند. نرم افزارهای PowerPath محصول شرکت Dell EMC از پیکربندی مجدد محیط ذخیره سازی پشتیبانی می کنند و به بیشتر منابع موجود دست پیدا می کنند. علاوه بر این، Dell EMC E-Lab قابلیت همکاری پشتیبانی چند مسیری PowerPAth را برای بسیاری از ترکیب های سرورها، سیستم عامل ها و ذخیره سازها مورد آزمایش قرار داده است.

خودکار سازی failover و بازیابی مسیر برای دسترسی بالا

Failover و بازیابی خودکار PowerPath امکان اختلال در یک کاربری به دلیل از کار افتادگی آداپتر، کابل یا خطای کاربر را از بین می برد. در رخداد failover یک مسیر، تمامی درخواست های برجسته و متعاقب ورودی/ خروجی به طور خودکار به مسیرهای جایگزین هدایت می شوند. برای کاربردهای حیاتی تا اولویت پایین تر، کسب و کار شما آنلاین باقی می ماند. تست هوشمند و پویایی PowerPath به طور دوره ای مسیرهای غیر فعال را به منظور بررسی از کار افتادگی مسیر مورد ارزیابی قرار می دهد. هنگامی که یک مسیر از کار افتاده یافت می شود و شرایط خطا رفع می شود، این مسیر (path) به طور خودکار بدون دخالت کاربر و بدون ایجاد اختلال در برنامه ها به سرویس باز می گردد. از آنجایی که این بازگشت خودکار است، هیچ تبدیل پیچیده ای مورد نیاز نیست (برخلاف راهکارهای MPIO سازندگان دیگر).

بهینه شدن توازن بار

PowerPath به طور منحصر به فرد از چندین مسیر ورودی/ خروجی داده ها برای به اشتراک گذاری حجم کار استفاده می کند و توازن بار را به طور خودکار انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند مسیرهای داده ها به طور کارآمد مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد از طریق بهینه سازی هوشمند دسترسی به داده ها در بین تمامی مسیرهای موجود ارتقاء می یابد.
قابلیت های توزان حجم کار PowerPath این اطمینان را می دهد که هیچ مسیر دیگری دارای بار بیش از حد نشده است، در حالی که مسیرهای دیگر دارای پهنای باند تحت استفاده هستند و منجر به ایجاد گلوگاه برای ورودی/ خروجی می شوند. هنگامی که یک یا چندین مسیر از مسیرهای دیگر مشغول تر است، PowerPath ترافیک ورودی/ خروجی را شیفت می دهد و در عین حال ردیابی مشخصات بار از مسیرهای شلوغ به مسیرهای دیگر را انجام می دهد و توان عملیاتی را براساس قابلیت های کارآمد چند مسیری ارتقاء می دهد.