سرا کمينه
  

 نرم افزار آموزشگاه زبان کمينه

نرم افزار آموزشگاه زبان

"ســرا" نرم افزاری است جامع جهت مدیریت آموزش و آموزشگاه ها که مناسب جهت استفاده آموزشگاه زبان می باشد. این نرم افزا با امکان برگزاری آزمون تعیین سطح امکانات مورد نیاز نرم افزار آموزشگاه زبان را فراهم می سازد. این نرم افزار با هدف آسان سازی مدیریت امور بخش های مختلف یک آموزشگاه تولید شده است. با توجه به طراحی تحت وب این نرم افزار شما می توانید در فضای اینترنت و یا اینترانت (شبکه داخلی) در هر زمان و از هر مکان به امور کاری خود رسیدگی و یا گزارش های متنوع از آن استخراج کنید. در این سامانه کلیه امور مربوط به جذب و ثبت نام دانش آموزان، دریافت و پرداخت های مالی، پذیرش، صدور انواع کارنامه، مدیریت شیوه نامه ها، کلاس، دوره، ترم، درس، رشته و برگزاری و چاپ آزمون، بانک سوالات، ارتباط با دستگاه های تصحیح اوراق OMR، مدیریت و پیگیری امور پشتیبانان و مشاورین، سوابق دانش آموزان، پیام رسان داخلی، ارسال SMS و ایمیل جمعی، مدیریت محتوای وب سایت، انواع گزارش های مدیریتی و ده ها ویژگی کاربردی دیگر مکانیزه شده است.
  

 آموزشگاه خود را چگونه مدیریت می کنید ؟ کمينه

 

    • آیا بانک کامل افرادی که تا به حال پتانسیل ثبت نام در آموزشگاه شما را داشته اند و با تلاش آن ها را یافته اید را در دسترس دارید؟
    • با پرسنل و همکارانتان(مسئولین مالی، اداری، مشاورین، پذیرش، بازرسی، اساتید و دانش آموزان/کارآموزان/...) چگونه و با چه ابزاری در ارتباط هستید؟
    • آیا در هر زمان که اراده کنید می توانید بلافاصله به انواع گزارش های مدیریتی، مالی، وضعیت کلاس ها، آزمون ها، نمرات، حضور و غیاب، سوابق کاری پرسنل، سوابق دانش آموزان و ... دسترسی داشته باشید؟
    اطلاعات و آمارتان از امکانات، خدمات، پرسنل، دوره ها و سایر اعضا و اجزای موسسه تان تا چه اندازه طبقه بندی شده و شفاف است؟
  • آیا تاکنون دچار فراموشی جهت انواع دریافت و پرداخت مالی شده اید؟ نظام مالی آموزشگاه (هزینه ها، انواع دریافت نقدی و غیر نقدی، چک، سفته، تخفیف، قرارداد ها و ...)چه سامانی دارد؟
  • میزان درآمد و هزینه امروز، این هفته، این ماه شما چقدر است؟ چه تعداد ثبت نام داشته اید؟ چقدر تخفیف داده اید؟
  • اسناد و مدارک در موسسه شما چطور مدیریت و ارزیابی می شود؟ آیا آمار دقیقی از نقص پرونده های ثبت نامی در دسترس است؟
  • اعضای ثبت نام شده در موسسه تان برای کسب هر اطلاعی چقدر زمان از شما می گیرند؟ آیا می توانند از منزل یا محل کار خود وضعیت آموزشی، شهریه، برنامه کلاس ها و امتحانات، نقص پرونده و جزوات و اطلاعات کلاس های خود را ببینند؟
  • کلاسهایتان با چه کیفیتی برگزار می شود؟ در اطلاع رسانی چقدر سرعت عمل دارید و از چه ابزارهایی استفاده می کنید؟
  • آیا از سوابق تشکیل یا عدم تشکیل و حضور و غیاب های کلاس های آموزشگاه خود آمار دقیقی دارید؟
  • آیا نظارت شفافی بر عملکرد اساتید دارید؟ مراجعین از چه طریقی از دبیران/اساتید و سوابق تحصیلی و کار ایشان مطلع می شوند؟
  • آیا یک بانک سوال مکانیزه و طبقه بندی شده قابل استفاده برای همیشه دارید؟ آیا بانک سوالاتتان رشد می کند؟
  • برنامه آزمون هایتان چطور مدیریت و اطلاع رسانی می شود؟ تصحیح اوراق امتحانات تستی چه مدت زمان می برد؟
  • در موسسه شما چند نوع کارنامه و با چه نظمی صادر می شود؟
  • آیا صورتجلسات مدیریتی تان مکانیزه است؟ تا چه اندازه قوانینی که در آموزشگاه شما وضع می شود اجرا می شود؟
  • اعضای ثبت نام شده در موسسه شما تا چه اندازه پاسخ سوالات و نیازهایشان را دقیق و به موقع دریافت می کنند؟ از میزان رضایت ایشان خبر دارید؟
  • آیا تاکنون به این فکر افتاده اید که تبلیغات اینترنتی داشته باشید؟ آیا به دنبال جذب داوطلب، استاد و همکاران هستید یا ایشان بدنبال شما هستند؟ آموزشگاه شما را کجا می یابند؟ آیا آمار دقیقی از میزان افرادی که آموزشگاه شما را می بینند و می شناسند در دسترس دارید؟
  • آیا می توانید بیش از 10 شعبه از موسسه تان را در شهرستان های مختلف با زمینه های مختلف فعالیت به راحتی مدیریت کنید؟
  • چه فکری به حال اتوماسیون اداری و مدیریت گردش کار داخلی بخشهای مختلف آموزشگاه کرده اید؟
  • آیا می توانید در هر زمان و از هر مکان انواع پیام و نامه را بصورت گروهی برای پرسنل، اساتید و دانشجویان آموزشگاه ارسال و یا از ایشان دریافت کنید؟
  • اگر مجوز سازمان فنی و حرفه ای را دارا هستید، آیا می دانید چند امتیاز اعتبار سنجی دارید؟ آیا می دانید این نرم افزار چه تاثیری در امتیاز شما دارد؟
  • برای مدیریت موارد فوق چقدر زمان و هزینه صرف می کنید؟ چقدر جلسه گزارش گیری دارید؟ آیا اهدافتان مکتوب و در دسترس افراد ذیربط است؟ با چه سرعتی به اهدافتان نزدیک می شوید؟ میزان رضایت و سطح آگاهی شما از امور داخلی و خارجی موسسه تان چقدر مطلوب است؟
  • چند درصد از فرصت های خود را بدلیل نداشتن زمان کافی پاسخگویی به مراجعین و رد کردن مذاکره ایشان با مدیریت از دست می دهید؟
  • برای مدیریت، آمارگیری و نگهداری تجهیزات و فضای آموزشی تان چه راه حل هایی دارید؟ 
  

دپارتمان نرم افزار
محصولات، خدمات و راهكارهاي نرم افزاري فنا راه حلي مناسب در پيش روي مديران سازمان ها و موسسات سطح كشور مي باشد.
ادامه...
دپارتمان شبكه و امنيت
شرکت فنا با سابقه اجرایی حرفه ای در حوزه مشاوره، پیاده سازی، فروش محصولات بين المللي و ارايه راه حل هاي شبكه و امنيت شبكه آماده ارائه خدمات مي باشد.
ادامه...
پشتیبانی
واحد پشتيباني فنا با استفاده از كانال هاي ارتباطي مختلف آماده ارايه خدمات به مشتريان (توليدات فنا و محصولات بين المللي) ارايه شده مي باشد.
ادامه...
معرفی فنا
فنا با آرمانهاي فرا مرزي و اشتياق و انرژي فراگير، و بهره گيري از تکنولوژي هاي روز IT، با توسعه و پيشرفت سازمان شما، به توسعه فضای کسب و کار ایران می اندیشد.
ادامه...
آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، پایین تر از میدان ولی عصر، کوچه ولدی ساختمان شماره 81 واحد 7
تلفن تماس: 88934230-88808310- 88891983
فکس: 88807486
با ما مدیران همیشه در سازمان هستند.
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت فنا می باشد.