پرش لینک ها

برخی ویژگیهای tape library کوانتوم

گزارش دهی پیشرفته: جمع آوری داده ها و تحلیل روندها – صحت داده ها و استفاده از درایو

در تلاش برای ارائه یک سیستم جامع و موثر پشتیبان گیری، تیم مهندسی Quantum به قابلیت محاسبات داخلی libraryها و سیستم جمع آوری داده ها کمک می کند تا ابزارهای جدید تحلیل روند library را ایجاد کند. این ابزارهای نرم افزاری یکپارچه به مدیران اجازه می دهند تا بهره برداری از منابع را بهبود بخشند، هزینه های عملیاتی را کاهش دهند و قابلیت اطمینان را با دسترسی فعالانه به درایو و داده های روند رساانه افزایش دهند. معماری library انعطاف پذیر و قدرتمند است و به نحوی طراحی شده است که امکان معرفی پیوسته ابزارهای جدید تحلیلی به عنوان بخشی از فعالیت های آتی در جهت توسعه آن را امکان پذیر می سازد. اگر قصد خرید کوانتوم را دارید، اطلاعات بیشتر را میتوانید از نمایندگی فروش tape drive کوانتوم یعنی فنا دریافت کنید.

گزارش های drive usage قابلیت اطمینان و بهره برداری از منابع را بهبود می بخشد

بازگشت بلند مدت در سیستم های پشتیبانی به طور قابل توجهی بهبود می یابد هنگامی که مدیران سیستم بارها را در بین tape درایوها توزیع می کنند. libraryهای Scalar (ازجمله ذخیره ساز کوانتوم Quantum Scalar i6) فعالیت های خواندن، نوشتن و موارد مرتبط با هر درایو را رصد می کنند تا معیارهای لحظه ای از عملکرد را ارائه کنند. داده های مشابهی توسط ابزارهای پیشرفته گزارش دهی روند درایو مورد استفاده قرار می گیرد تا اطلاعات مورد نیاز برای بهبود بهره برداری از منابع library در اختیار کاربران نهایی قرار گیرد. گزارش های مربوط به drive usage کوانتوم مقایسه داده های روند drive usage را براساس مدت های زمان متغیر برای مدیران سیستم ساده می کند و الگوهای استفاده (داده های خوانده شده، نوشته شده و غیره) را برای یک درایو، برای تمامی درایوها در یک library یا برای تمامی درایوها در یک پارتیشن ساده می کند. مدیران IT از گزارش های استفاده از درایو برای تنظیم بارگذاری، یافتن درایوهای بدون استفاده و کشف library ها یا پارتیشن هایی استفاده می کنند که نیازمند درایوهای بیشتری هستند. گزارش های drive usage در واقع ابزارهای مانیتورینگ، برنامه ریزی و پیش بینی هستند که به مدیران سیستم در برنامه ریزی بودجه ها و تحقق دستیابی به سخت افزار کمک می کنند.

تجزیه و تحلیل مدیا و گزارش های drive usage قابلیت اطمینان پشتیبان گیری را افزایش میدهد

این گزارش ها برای این طراحی شده اند که به مدیران سیستم کمک کنند با استفاده از بررسی روند مصرف فعلی و داده های مربوط به روند هشداردهی های tape، قابلیت اطمینان پشتیبان گیری کلی را افزایش و هزینه ها را کاهش دهند تا صحت عملکرد media pool را اندازه گیری و حفظ کنند. در طی اقدامات معمولی بکآپ گیری، iLayer آمارهای مربوط به استفاده از مدیا و تغییر tape را ذخیره می کند. سپس این داده ها برای ایجاد گزارش روندها مورد استفاده قرار می گیرند. ارزیابی وضعیت removable media می تواند دشوار باشد، نواقص media در طی زمان به آرامی انباشته می شوند، نرخ های خطا توسط الگوهای مصرف، پارت نامبرهای شرکت سازنده و روال های مدیریت تحت تاثیر قرار می گیرند و اغلب به سختی می توان تعیین کرد که یک مشکل خاص از درایو نشأت میگیرد یا از بخشی از مدیا ایجاد شده است، به ویژه اگر تنها تعداد کمی از دلایل مورد بررسی قرار گیرند. گزارش های تحلیل صحت رسانه ها، داده هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند این مسائل را شناسایی و حل کنند. استفاده از دیتابیس های ساخته شده توسط library به عنوان بخشی از مانیتورینگ آن، روال های تغییر و عیب یابی، library به مدیران سیستم اجازه می دهد تا مجموعه جامعی از گزارش های صحت رسانه ها را تولید کنند. این گزارش ها رخدادهای تغییر مرتبط با بخش های ویژه ای از مدیا را خلاصه می کنند و داده ها را با استفاده از نمایش های متغیر برای نشان دادن روندها سازمان دهی می کنند. کاربران می توانند با بررسی تمامی مدیا های شناخته شده برای library، آن ها را براساس تعداد رخدادهای هشدار نسبت به مدت زمان های تعریف شده توسط کاربر رتبه بندی کنند.

گزارش های صحت رسانه ها را در این پست از فنا بخوانید.

گزارش های صحت رسانه ها، tape های مشکوک را برای تعویض شناسایی می کند.

 

گزارش های صحت رسانه نمایش کاملی از وضعیت مجموعه رسانه های مرتبط با یک library خاص را ارائه می کند و به مدیای موجود در library در زمان ایجاد گزارش محدود نمی شود. این تاریخچه به تمامی بخش های رسانه ای که قبلاً در library وجود داشته است توسعه می یابد.