پرش لینک ها

بررسی تجهیز کوانتوم اسکالار i6000

بررسی تجهیز کوانتوم اسکالار i6000

اسکالار i6000 کتابخانه ای است که ترکیبی از صنعت، امنیت و اقتصاد می باشد. بنابراین می تواند تا 360 پتابایت دیتا ذخیره سازی داشته باشد. استفاده از این ویژگی می تواند به ما کمک کند تا بهترین ذخیره سازی را داشته باشیم.

بررسی تجهیزات مربوط به کوانتوم اسکالار

برای اینکه بتوانیم تجهیزات مربوط به کوانتوم را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است که در ابتدا یک بررسی کلی درباره شرکت کوانتوم داشته باشیم. یکی از مهم ترین مواردی که به منظور دارا بودن مزیت برای ما در نظر گرفته می شود، میزان فضای ذخیره سازی در آن می باشد. استفاده از سیستم که با اسکالار i6H نامیده می شود، برای مقیاس هایی طراحی می شود. این یک سیستم است که برای ذخیره سازی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مدیریت نوار با کتابخانه کوانتوم اسکالار

کتابخانه های نواری کوانتوم اسکالار با اندازه های کوچک سه رک و 25 شیار تولید و عرضه می شود که با اندازه ای بیش از 20 رک هم می رسند. ماژول هایی که برای آن ها در نظر گرفته می شود به اندازه تقاضا برای طرح هایی است که قابلیت تنظیم با رشد داده را دارد. اسکالار ای لایر از محیط کتابخانه نوار برخوردار می شود. می توانیم به موارد گوناگونی چون رسانه، درایو های نوار و کتابخانه نوار را در بر می گیرد. بنابراین مشکلات بسیاری از جمله مشکلات درایو و رسانه به صورت فعال شناسایی و هشدار داده در آن دیده می شود. بنابراین مدیریت نوار آسانتر می شود و زمان خرابی آن به عقب رانده می شود.

جدید ترین نوآوری کوانتوم

اسکالار i6H یکی از بهترین تراکم هایی است که برای ذخیره سازی در کلاس ارائه می شود. بنابراین استاندارد هایی را برای استفاده از نوار پایه گذاری می کند. با این حال می تواند برای مونتاژ در یک قفسه حمل شود. با قابلیت هایی که دارد، از جمله می توانیم به سرویس دهی و قابل تعویض بودن آن اشاره داشته باشیم. تکنسین هایی که برای سیستم های ذخیره سازی نواری ندارند می توانند به خوبی از سیستم ها در مقیاس های بزرگ مدیریت داشته باشند.

اسکالار i6H دارای ویژگی های ضد باج افزار است که scalar ransom block را برای ساخت ابر های خصوصی در برابر حملاتی که امکان دارد اتفاق بیوفتد مقاوم سازی می کند. با این حال نوآوری جدیدی است که می تواند موارد متعددی را در بربگیرد. رقابت کوانتومی در ساخت و مدیریت آن برای بایگانی داده و ذخیره سازی می تواند داده ها را ارتقا دهد.

تراکم، قابلیت سرویس دهی ویژگی هایی برای رفع نیاز های hyperscale

بهترین تراکمی که برای ذخیره سازی اسکالار می باشد. که می تواند برای به حداقل رساندن اندازه فیزیکی نوار به حداقل رساندن فضای اشغال شده توسط مرکز داده و کمترین هزینه کل مالکیت را ارائه کند. استانداردی که برای سهولت استفاده از نوار تعیین شده است می تواند سطح سرویس را از طرحی ساده و مدل خدماتی را که بیشتر اجزا برای مشتری قابلیت تعویض دارند را بهبود بخشد. اجزایی که برای آن وجود دارد سیستم رباتیک با فشار دکمه ای جایگزین آن می شود.

ویژگی نرم افزاری اسکالار i6H چیست؟

ویژگی های بسیاری درباره این نرم افزار وجود دارد که می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد. از جمله می توانیم به محافظت از باج افزار ها و ایجاد آرشیوهای مقاوم در مقابل حملات سایبری اشاره داشته باشیم. از جمله می توانیم به Active Vault، مسدود کردن منطقی نوار و scalar ransom block اشاره داشته باشیم که می تواند یک سیستم نوار روباتیک را ایجاد کند تا لایه نهایی امنیت فراهم گردد.

نظارت سیستم نواری که با اتصال به این نرم افزار وجود دارد کمک می کند تجزیه و تحلیل بر ابر کوانتوم به بهترین شکل صورت گیرد. ویژگی های امنیتی که دارد می تواند به ما در زمینه های مختلف کمک های بسیاری کند. از جمله می توانیم به احراز هویت چند عاملی، رمزگذاری داده ومدیریت کلید اشاره کنیم که هر کدام از آن ها می توانند از مهم ترین بخش های چارچوب امنیتی جامع باشند.

بررسی یکپارچگی نوار از جمله ویژگی های دیگری هستند که به صورت دوره ای با اسکن نوار بر خط مدیریت داده دارد که می تواند بسیار کاربردی و با اهمیت باشد. ویژگی های بسیاری در این سیستم دیده می شود که با وجود نظارت و تشخیص پیگیرانه سیستم که دارند می توانند فوق العاده و مناسب باشند. مجموعه کاملی از خدمات وب برای مدیریت سیستم دیده می شود که می تواند باز هم کاربردی و مناسب باشد.

وجود ربات های دوگانه فعال

کوانتوم اسکالار دارای گزینه های قابل دسترسی بسیار زیادی است که با ربات های دوگانه فعال مورد محاسبه قرار می گیرد. ویژگی که در عملکرد آن دیده می شود به منظور بهبود در library است. بنابارین دو ربات فعال می توانند به صورت همزمان آن را ارائه کنند. ویزگی که برای قابلیت دسترسی به سیستم افزوده وجود دارد به صورتی است که می تواند library عملیات معمولی را به صورت درستی ادامه دهد.

همچنین اگر ربات ها دارای کارکرد نامناسبی باشند library  باز به عملکرد خود ادامه می دهد. همچنین ویژگی دیگری که در آن ها دیده می شود ربات های قابل تعویض است. در واقع به صورت آنلاین این امکان برای آن وجود دارد. با توجه به جایگزینی ربات می تواند به عملیات ادامه دهد. با اقدامات فعال این کار آغاز می شود و بدون اینکه library خاموش شود و یا حالتی غیر فعال داشته باشد، قرار می گیرد.

مدیریت فضای دیسک کوانتوم اسکالار

ابزار هایی که به عنوان مدیریت کوانتوم اسکالار رابط های بسیار متفاوتی را ارائه می کنند، کمک می کنند که به صورت متمرکز مدیریت در وهله اول صورت گیرد. ابزار های مدیریت با کمک رابط ها می تواند library های مربوط به ilayer را کشف کنند. بنابراین پیکربندی که برای آن ها وجود دارد، ازجمله ماژول ها، درایو ها و پورت ها هستند.

این امکان وجود دارد که ار راه دور پیکربندی های مربوط به آن ها را مورد مشاهده قرار دهند. کاربران با برخی ابزار های مدیریتی می توانند رابط مدیریت راه دور را با کنسول اجرا کنند. بنابراین نقطه ای که برای تمامی منابع ذخیره سازی در محیط ارائه می گردد از راه دور با کنسول اجرا می شود.

امنیت داده های حیاتی با کوانتوم اسکلار

کاربران داده ها را به مدت طولانی ذخیره می کنند. با توجه به نیازی که برای حفاظت از صحت داده در این زمینه وجود دارد، می دانیم که بسیار دارای اهمیت است و باید به درستی مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته است، تقریبا 85 درصد از شرکت ها به یک مورد نقض داده در یکسال گذشته پرداخته اند. هزینه ای که در این زمینه صورت گرفته است تقریبا 6.75  میلیون دلار می باشد. بنابراین library های scalar راهکار هایی را برای کمک به حفاظت از داده ارائه می کنند.

Tape درایو ها که در library های کوانتومی اسکالار از استاندارد هایی برای رمزگذاری داده ها استفاده کرده اند معمولا پیرو یک الگوریتم خاصی بوده اند. در صورتی که داده ها رمزگذاری شود کاربران می توانند به آسانی راهی را برای مدیریت کلید های رمز نگاری برای باز کردن داده ها استفاده کنند. Library هایی که در کوانتوم اسکالار دیده می شود دارای استاندارد هایی هستند که می توانند مدیریت کلید پشتیبانی را داشته باشند.

با این حال به مشتریان این اطمینان را می دهند که برای مدیریت کلید راهکار های خوبی را ارائه می کنند. کوانتوم یکی از بهترین راهکار هایی است که مدیریت کلید اسکالار می توانند برای ارائه یک راهکار متمرکز و فعال را برای مدیریت کلید فراهم آورد. همچنین این اجازه را به بسیاری از کاربران می دهد که بتوانند داده های حیاتی خود را امن تر کنند. امنیت داده های حیاتی با کوانتوم اسکالار به راحتی مهیا می شود.