پرش لینک ها

دستگاه ذخیره ساز

Tape همچنان به عنوان یک گزینه محبوب ذخیره سازی برای بکاپ گیری از داده ها و DR، نگهداری طولانی مدت داده ها و آرشیوهای غیر ساختاری داده ها باقی مانده است. مزیت هایی چون قیمت، دوام، قابلیت جابجایی، سودآوری و حفاظت آفلاین در برابر باج افزارها از جمله دلایل اصلی پایداری آن است. با توجه به این که سازمان های فناوری اطلاعات با رشد سریع داده های بدون ساختار و افزایش خطر حملات باج افزارها روبرو هستند، هم راستا با واقعیت های کسب و کار مربوط به محدودیت های منابع، نقش حیاتی استوریج ها در راهکارهای فناوری اطلاعات به منظور حداکثر کردن بهره وری ها فراتر از هزینه ها است. فنا، فعال در زمینه انواع دستگاه ذخیره ساز از جمله فروش کوانتوم با قیمت مناسب، در خدمت شماست.

کاربری آسان

دستگاه ذخیره ساز Quantum Scalar i3 tape library برای سادگی استفاده از مرحله راه اندازی اولیه تا مدیریت مستمر طراحی شده است. نرم افزار مدیریت Scalar iLayer که سبب کاهش زمان مدیریت و بهبود زمان بیداری سیستم می شود، برای بهره وری های بیشتر و تجربه کاربری مدرن بازیابی شده است. طراحی رابط کاربری این نرم افزار این امکان را فراهم کرده است تا مدیریت library از هر جایی از طریق اتصال شبکه به صورت مجازی از هر دستگاهی انجام شود.

بازدهی بالا

با وجود ویژگی هایی چون بهترین ظرفیت ذخیره سازی که حداکثر 1.5 پتابایت در تنها سه یونیت و حداکثر تا 6 پتابایت در 12 یونیت را فراهم می کند و همچنین همراه با منابع تغذیه 80 PLUS، Scalar i3 به کاربران این امکان را می دهد تا تاثیر tape خود را کاهش دهند و همچنین توان مصرفی و هزینه های سرمایش را کاهش دهند.

مقیاس پذیری

Scalar i3 مدیریت رشد داده ها را همراه با طراحی ماژولار و ظرفیت براساس تقاضا (CoD) ساده می کند. این استوریج می تواند اسلات های کارتریج را از 25 اسلات تا حداکثر 200 اسلات را همراه با مجوز نرم افزار CoD افزایش دهد و در عین حال ظرفیت فشرده از 750 ترابایت تا حداکثر 6 پتا بایت را فراهم کند. کاربران می تواند عملکرد read/ write را مطابق با نیاز خود همراه با پشتیبانی از حداکثر 12 عدد tape drive اضافه کنند. Scalar i3 با توجه به ویژگی پارتیشن بندی می تواند حفاظت از داده ها و آرشیو آن ها را در یک library واحد به عنوان یک ابزار ارزشمند برای بررسی چالش های امروزی فناوری اطلاعات فراهم کند.

ویژگی ها و مزایا

  1. نرم افزار هوشمند iLayer
    ساده کردن راه اندازی و مدیریت سیستم و صرفه جویی در زمان
  2. رشد ظرفیت براساس تقاضا
    ارائه ذخیره سازی را با تغییر مقیاس سریع و آسان ظرفیت ساده می کند.
  3. بهترین ظرفیت ذخیره سازی
    در فضای ارزشمند مراکز داده با بیشترین استوریج tape در هر یونیت رک صرفه جویی می کند.
  4. منابع تغذیه مجاز 80 PLUS
    منابع تغذیه سبز با کارآیی بالا که مصرف توان و هزینه های سرمایش را به حداقل می رسانند.
  5. گزارش دهی پیشرفته
    گزارش های مربوط به رسانه، درایو و امنیت رسنه به توازن منابع سیستم، بهبود امنیت و بهبود بودجه و برنامه ریزی کمک می کند. زمان بندی و توزیع خودکار گزارش ها سبب صرفه جویی در زمان می شود.
  6. ویژگی های قابلیت دسترسی بالا
    منابع اضافی توان و failover مسیر کنترل سبب کاهش زمان از کار افتادگی در هنگام خرابی می شود.
  7. مانیتورینگ و عیب یابی فعالانه
    مسائل را پیش از تاثیرگذاری بر عملیات به منظور حداکثر کردن زمان بیداری سیستم و حداقل کردن هزینه های عملیاتی حل و فصل می کند.
  8. مدیریت کلید رمزنگاری
    راهکار معتبر FIPS همراه با پشتیبانی از KMIP سبب سادگی مدیریت کلیدها و حذف خطر از دست رفتن داده ها می شود. استاندارد AES 256-bit بالاترین سطح امنیت را فراهم می کند.