پرش لینک ها

سامانه راهبری آموزشگاه ها

سرا – سامانه راهبری آموزشگاه ها کمينه

“ســرا” نرم افزاری است جامع جهت مدیریت آموزش و آموزشگاه ها که با هدف آسان سازی مدیریت امور بخش های مختلف یک آموزشگاه تولید شده است. با توجه به طراحی تحت وب این نرم افزار شما می توانید در فضای اینترنت و یا اینترانت (شبکه داخلی) در هر زمان و از هر مکان به امور کاری خود رسیدگی و یا گزارش های متنوع از آن استخراج کنید. در این سامانه کلیه امور مربوط به جذب و ثبت نام دانش آموزان، دریافت و پرداخت های مالی، پذیرش، صدور انواع کارنامه، مدیریت شیوه نامه ها، کلاس، دوره، ترم، درس، رشته و برگزاری و چاپ آزمون، بانک سوالات، ارتباط با دستگاه های تصحیح اوراق OMR، مدیریت و پیگیری امور پشتیبانان و مشاورین، سوابق دانش آموزان، پیام رسان داخلی، ارسال SMS و ایمیل جمعی، مدیریت محتوای وب سایت، انواع گزارش های مدیریتی و ده ها ویژگی کاربردی دیگر مکانیزه شده است.

 

 نرم افزار مدیریت آموزشگاه کمينه
 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه سرا با امكانات متنوع و كاربردي و با هدف افزايش كارايي و بازده موسسات آموزشي طراحي شده است. كليه زيرسيستم هاي اين نرم افزار بر پايه ي يك بانك اطلاعاتي متمركز و واحد بنا شده است و در عين حال كه كليه بخش هاي مديريتي يك موسسه آموزشي را پوشش مي دهد، قابليت جداسازي و استفاده از ماژول هاي مورد نياز موسسات با توجه به نوع عملكرد آن ها نيز وجود دارد. زيرسيستم هاي اصلي نرم افزار در تصوير فوق نمايش داده شده اند. هركدام از رنگ ها در تصوير نشان دهنده ي دسته اي از زير سيستم ها است كه در جدول زير  توضيحات رنگ بندي ها نمايش داده شده است.

 

سبز روشن اين بخش ها شاكله ي اصلي نرم افزار مدیریت آموزشگاه سرا را تشكيل مي دهند و بدون آن ها كار با اين نرم افزار مقدور نمي باشد.
سبز تيره ماژول هايي كه بسته به نياز موسسات و ارگان هاي آموزشي قابل انتخاب مي باشند.
آبي در صورت استفاده از نرم افزار مدیریت آموزشگاه سرا بر روي بستر اينترنت، براي موسسات آموزشي كاربردي تر خواهند بود.

كليه اطلاعات و دسترسي هاي اين زيرسيستم ها در نرم افزار مدیریت آموزشگاه سرا قابل تفكيك براي شعبه هاي مختلف يك مجموعه ي آموزشي بوده و در عين حال توان گزارش گيري از اطلاعات مدیریت آموزشگاه به صورت مجزا براي هر شعبه و تجميعي براي كليه شعب در اختيار مدير موسسات آموزشي مي باشد. به منظور مشاهده ي جزئيات هريك از زيرسيستم ها مي توانيد از لينك هاي مربوط به هر زيرسيستم در بخش زير استفاده نماييد:

اطلاعات پايه – پيش ثبت نام – ثبت نام و امور دانش آموز – مديريت امور كلاس ها – آزمون و نظرسنجي – مديريت امور اداري – مديريت امور مالي – مديريت كاربران، نقش ها و سطوح دسترسي – پورتال موسسه آموزشي

 

 نسخه آزمایشی نرم افزار مدیریت آموزشگاه سرا کمينه

در صورتي كه شما قبلا نرم افزار مديريت آموزشگاه سرا را تهيه نموده ايد و اكنون قصد تصميم گيري براي ارتقاي نرم افزار خود به نسخه جديد را داريد و يا اين كه با نرم افزار آشنا نيستيد و مي خواهيد با ما‍ژول هاي اين سامانه مديريتي آشنا شويد مي توانيد از نسخه ي آزمايشي سرا استفاده نماييد.