پرش لینک ها

فایروال نسل بعدی

مزیت های کلیدی

• رابط گرافیکی کاربری (GUI) هدفمند همراه با مرکز کنترل تعاملی
• مدل جدید یکپارچه پالیسی که تمامی سیاست های کسب و کار، کاربری و شبکه را به منظور مدیریت بر روی یک صفحه نمایش فعال می کند.
• سهمیه تهدید کاربر برای شناسایی کاربران پرخطر براساس وب گردی های اخیر آن ها
• کنترل هویت لایه-8
• رمزنگاری SPX برای امنیت ایمیل و DLP درون ساخت
• سیستم های سفارشی IPS، Web، App و تنظیمات شکل دهی ترافیک (QoS) به ازای هر کاربر یا سیاست شبکه در یک صفحه نمایش
• مدیریت متمرکز
• API برای یکپارچگی شخص ثالث

امنیت شبکه به عنوان یک راهکار برچسب سفید

سوفوس انتخاب فایروال های نسل بعد فیزیکی، مجازی یا نرم افزاری را در اختیار همکاران OEM خود قرار می دهد. این فایروال ها با نیازمندی های امنیتی شرکت های کوچک تا متوسط و همچنین مشتریان بزرگ سازگار است. این راهکارها امنیت جامعی را همراه با توان عملیاتی بالا و حفاظت پیشرفته در برابر تهدیدات ارائه می کنند.

دستگاه های هدفمند برای ارائه سطح بالایی از عملکرد

ایمیج سیستم عامل (OS) فایروال Sophos را بر روی سخت افزار خود نصب کنید.

پلتفورم های مجازی سازی VMware، Citrix، Microsoft Hyper-V و KVM را نصب کنید.

حفاظت پیشرفته کارها را ساده می کند

بیشتر محصولات فایروال راه اندازی و مدیریت سیاست ها را در بین چندین ماژول یا صفحه نمایش امکان پذیر می سازند. البته فایروال های Sophos این طور نیست. Sophos مدل یکپارچه و قدرتمندی را ارائه می کند که به کاربر امکان مدیریت، مشاهده، فیلتر کردن و مرتب کردن تمامی سیاست های کاربری، برنامه و شبکه را بر روی یک صفحه نمایش می دهد.

بسیار بیشتر از یک حفاظت

با استفاده از فایروال های Sophos به تمامی ویژگی های فایروال نسل بعد به همراه خصوصیات دیگری که هیچ جای دیگر وجود ندارد دست می یابید که شامل فایروال کامل وب اپلیکیشن، حفاظت پیشرفته در برابر تهدیدات، ضد اسپم کامل ایمیل، رمزنگاری و DLP است. نیازی به هیچ سخت افزار اضافی یا هزینه بیشتر نیست. به سادگی آن چه را که می خواهید راه اندازی کنید.

ارائه گزارش های استاندارد

با وجود صدها گزارش درون ساخت، دقیقاً می توانید مطلع شوید که چه اتفاقی برای کاربران و شبکه شما در حال وقوع است. به گزارش های جامع و استانداردی دست می یابید که به صورت محلی ذخیره می شوند و نیازی به ابزارهای مجزا ندارند.

نحوه خرید

هر دستگاه همراه با Base Firewall (فایروال پایه) به عنوان یک استاندارد ارائه می شود که شامل IPSec و SSL VPN و حفاظت جامع شبکه بی سیم است. شما می توانید حفاظت را با استفاده از بسته های کامل حفاظتی یا افزودن ماژول های حفاظتی افزایش دهید.

تمام حفاظتی که شما برای توقف حملات پیچیده و تهدیدات پیشرفته نیاز دارید و در عین حال دسترسی امن به شبکه را برای افراد مورد نظر شما فراهم می کند.

راه اندازی، مدیریت و شبکه های بی سیم امن تنها در عرض چند دقیقه با استفاده از کنترلر بی سیم درون ساخت UTM که با طیف وسیعی از اکسس پوینت های بی سیم کار می کند.

حفاظت جامع در برابر جدیدترین تهدیدات وب و ابزارهای قدرتمند سیاستی که امنیت کاربران و حفاظت آنلاین را تضمین می کند.

حفاظت کامل از پیام های SMTP و POP در برابر اسپم ها، فیشینگ و از دست رفتن داده ها با استفاده از حفاظت یکپارچه واحد که رمزنگاری ایمیل مبتنی بر سیاست را با DLP و ضد اسپم ترکیب می کند.

حفاظت از وب سرورها و برنامه های تجاری در برابر حملات هک و درعین حال ارائه دسترسی امن به کاربران خارجی با استفاده از تایید هویت پروکسی معکوس

دستیابی به درآمد و انعطاف پذیری بیشتر با مدل کسب و کار مبتنی بر اشتراک