پرش لینک ها

لیست مشتریان سایبروم

دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني ايران

برای برقراری امنیت، فضای تبادل اطلاعات بین شبکه های Lan،Wan و اینترنت دانشگاه ایران و نظارت و کنترل سرویس های امنیتی برای حدود 2000 ایستگاه کاری در شبکه این محصول را تهیه نموده اند.

 

 

موسسه فرهنگي عمره سعادت

موسسه سعادت به منظور ايمن سازي ارتباطات و اطلاعات، با مشاوره شركت فنا در زمينه امنيت شبكه و با استفاده از مدل 100ia دستگاه سايبروم اقدام به ارتقاي سطح امنيت اطلاعات و ارتباطات نموده است.

 موسسه فرهنگي عمره سعادت

 

دانشگاه علوم پزشكي كرج

برای برقراری امنیت، فضای تبادل اطلاعات بین شبکه های Wan ، Lan و اینترنت دانشگاه علوم پزشکی کرج و نظارت و کنترل سرویس های امنیتی برای حدود 50 ایستگاه کاری در شبکه خود این محصول را تهیه نموده اند.

 

صنايع شيشه نشكن سايپا

امنيت شبكه صنايع شيشه نشكن سايپا با نصب و راه اندازي يك دستگاه سايبروم CR 50ia به حد مطلوب رسيده و كارشناسان و مديران انفورماتيك با استفاده از گزارش هاي قدرتمند اين سيستم، شبكه و تبادل اطلاعات را مانيتور و كنترل مي نمايند.

شيشه نشكن سايپا

 

بهنوش

شركت بهنوش ايران به منظور برقراري ارتباط امن بين دو مركز از كارخانجات خود اقدام به تهيه دو دستگاه Cyberoam UTM نموده است. اين دو دستگاه در اندازه و مدل Cyberoam UTM 25ia نصب و راه اندازي شده است. 

 

سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان

سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان دستگاه UTM سايبروم  را از بين چندين برند مختلف انتخاب و به عنوان ابزار تامين امنيت داده ها به كار گرفته اند.  

سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان

 

 دریافت لیست کاملتر مشتریان سایبروم کمينه

 جهت دریافت لیست کاملتر مشتریان سایبروم-Cyberoam در ایران و خارج از ایران با شماره تماس 88934230 تماس حاصل نموده و یا در ارتباط با تالار گفتگوی وب سایت رسمی شرکت مهندسی فنا و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس sales@fanaa.ir درخواست خود را ارائه نمایید.

با سپاس