پرش لینک ها

معرفي محصولات اورجینال GFI

برای ارائه دهنده خدمات

سیستمی ساده جهت ارائه سرویس های فناوری اطلاعات
سیستم GFIMAX RemoteManagement امکان دسترسی دورادور به serverها، تجهیزات شبکه و برنامه های در حال اجرا و نظارت و پشتیبانی از راه دور شبکه را میسر میکند.
بایگانی ساده و در دسترس ایمیلها
GFIMAX Mail Archive به طور خاص برای کمپانی های سرویس های فناوری اطلاعات و MSPها ساخته شده است. با استفاده از این سیستم کاربر در مدت زمان کوتاهی و به سادگی میتواند ترافیک مشتریان و پیامهای درون سازمانی را با درجه ی بالایی از امنیت بایگانی کرده و در مواقع نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد.
کارایی و اثربخشی و امنیت مستمر ایمیل ها روی سرور به صورت ضد هرز نامه چند لایه ای
مشابه نرم افزار GFI MailEssential دارای دو موتور ضد هرزنامه پر قدرت را با حداقل نیاز به کانفیگ ویژه و حداکثر نرخ تشخیص اسپم است که برای سرویس دهندگان کاربرد دارد.
نرم افزار GFIMAX MailEdge نرم افزاری است که برای امنیت ایمیل ها در مقابل تهدیدات و کارامدی مستمر آن لایه دیگری ایجاد میکند. این سیستم به گونه ای تولید شده که امکان هماهنگی با ابزارهای امنیتی آنتی ویروس و آنتی اسپم (GFI MailEssentials و GFI MailSecurity) را داشته باشد.

آرشیو، نسخه پشتیبان و فاکس

راه حل نرم افزاری برای Backup و بازیابی اطلاعات در محیط شبکه شما با قابلیت استفاده در محیط فیزیکی یا مجازی می باشد.
سرور فاکس تحت شبکه برای Exchange/SMTP/Lotus این نرم افزار توانایی مدیریت فاکس را برای سازمانهای کوچک و بزرگ دارد. صرفه جویی در هزینه و وقت برای دریافت و ارسال فاکس ها و چاپ کردن آنهاو هزینه نصب و نگهداری بسیار پایینتر از دستگاه فاکس از ویژگیهای آن است.
آرشیو نامه های الکترونیکی سرور Exchange، مدیریت و اجرا نرم افزار GFI MailArchiver یک آرشیو کننده نامه های الکترونیکی است که مشکلات مدیریت نامه های الکترونیکی شما را بر روی Exchange به عهده می گیرد. با GFI MailArchiver نگرانی های مربوط به نامه های الکترونیکی شما رفع خواهد شد. تمامی نامه ها در یک محل متمرکز ذخیره خواهد شد و دسترسی ساده دو طرفه به صورت اول، دسترسی به پوشه شخصی Outlook کاربر و دوم، استفاده از جستجو گر وب را به شما می دهد.

بایگانی، نسخه بکاپ و فکس

راهکاری نرم افزاری برای بکاپ و ریکاوری دیتا به صورت مجازی یا فیزیکی در شبکه است.
سرور فکس تحت شبکه برای Exchange/SMTP/Lotus
نرم افزاری است برای مدیریت fax در هر سازمان با هر اندازه ای. که از مهمترین ویژگیهای آن استفاده ی بهینه از زمان و پایین آوردن هزینه ارسال فکس و پرینت آن و حذف هزینه های مربوط به نگهداری دستگاه فکس است.
بایگانی ایمیل های exchange server
نرم افزار GFI MailArchiver ایمیل ها را بایگانی کرده و اشکالات مدیریت ایمیلهای exchange را رفع میکند. با استفاده از این برنامه کلیه ایمیل ها به صورت متمرکز در یک جا save شده و امکان دسترسی به پروفایل اوت لوک کاربر و استفاده از نوار جستجوی web را فراهم میکند.

امنیت ایمیل و وب

بسته ای که حاوی دو نرم افزار GFI MailArchiver و GFI MailEssentials بوده و امکان فیلترینگ و پاک سازی ایمیلهای دریافت شده را با امکانات آنتی ویروس، آنتی اسپم و آنتی فیشینگ به دست میدهد.
با افزایش روزبروز malware ها طبیعتا نرم افزارهای anti malware نیز برای افزایش امنیت سیستم ها در مقابل آنها با افزودن امکانات خاص پیشرفته تر شدند و با این وجود همچنان شامل نقاط ضعفی نیز هستند. اما GFI MailSecurity با پنج موتور anti spam خود با توانایی بالایی از سرور ایمیل ها حفاظت میکند.
نرم افزار GFI NetworkSecurity Monitor با بررسی اتوماتیک شبکه آن را عیب یابی کرده و این امکان را به مدیر شبکه میدهد که پیش از کاربران متوجه اشکالات موجود شده و برای رفع آن اقدام کنند.
GFI MailEssentials CompleteAppliance امنیت ایمیل ها و messaging serverها را تامین کرده و در ارائه راهکارهای امنیتی آنلاین برنامه ها، سخت افزار ها و OSهای مجازی بسیار منعطف است.