پرش لینک ها

نحوه بروز رسانی، بررسی و ثبت لایسنس نرم افزارسرا

نحوه بروز رسانی، بررسی و ثبت لایسنس نرم افزارسرا
به منظور ثبت و بررسی لایسنس نرم افزار سرا و همچنین بروز رسانی نرم افزار سرا می بایست به مسیر Install نرم افزار مراجعه نمایید. برای دسترسی به مسیر Install نرم افزار می بایست به انتهای آدرس نرم افزار عبارت Install اضافه شود. برای مثال اگر آدرس نرم افزار بصورت http://localhost/saraa/ می باشد می بایست به مسیر http://localhost/saraa/install مراجعه نمود. یا برای مثال در صورتی که آدرس نرم افزار بصورت http://saraa.fanaa.ir می باشد، می بایست به مسیر http://saraa.fanaa.ir/install مراجعه نمود.

پس از مراجعه به مسیر Install ابتدا نام کاربری و رمز عبور مدیر سیستم از شما درخواست می شود. پس از ورود نام کاربری و رمز عبور مدیر سیستم  وارد بخشی می شوید که امکان بروز رسانی نرم افزار بررسی می گردد.

بروز رسانی نرم افزار

در قسمت بروز رسانی نرم افزار وضعیت نسخه نرم افزار بررسی می گردد در صورتی که نسخه جدیدی از نرم افزار قابل نصب باشد شماره نسخه فعلی شما و شماره نسخه جدید به شما نمایش داده می شود. در صورت تمایل به بروز رسانی نرم افزار روی گزینه بروز رسانی کلیک می نمایید. پس از کلیک روی گزینه بروز رسانی نرم افزار شروع به دریافت فایل های بروز رسانی می نماید و پس از تکمیل دریافت فایل ها گزینه نصب ظاهر می گردد. با کلیک روی گزینه نصب، نرم افزار به آخرین نسخه بروز رسانی می گردد و بصورت خودکار به مرحله بررسی و ثبت لایسنس نرم افزار هدایت می شوید.

در صورتی که قصد بروز رسانی نرم افزار را ندارید، روی گزینه ادامه کلیک می نمایید تا نرم افزار بدون بروز رسانی به مرحله بررسی و ثبت لایسنس نرم افزار هدایت شوید.

بررسی و ثبت لایسنس نرم افزار

در صورتی که برای اولین بار به این قسمت مراجعه می نمایید، قبل از مشاهده وضعیت لایسنس یا ثبت لایسنس لازم است اطلاعات نصب نرم افزار را ثبت نمایید.

پس از ثبت اطلاعات نرم افزار امکان مشاهده وضعیت لایسنس برای شما فراهم می گردد. همچنین کادری جهت درج کد لایسنس وجود دارد که با ورود کد لایسنس و کلیک روی گزینه ثبت مقابل کادر می توانید اقدام به ثبت لایسنس نمایید.

توجه داشته باشید که هر لایسنس فقط یک بار قابل استفاده می باشد.

 

 

کد: 35
گروه: سامانه راهبری آموزش سرا
نویسنده: بابک دارابی