فنا
شرکت فراناب افزار آریا

مزایای نرم افزار CRM

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۹

چرا سازمان نیاز به نرم افزار Microsoft CRM دارد

در صورتی قصد دارید ابزار ارتباط با مشتریان خود را توسعه دهید یا نیاز های جدیدی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری دارید، نرم افزار Microsoft CRM قابلیت های زیر را برای شما فراهم می آورد:

  • استقرار یک راهکار CRM بطوری که با تمام روال های کسب و کار شما سازگار می باشد.
  • دسترسی به تمامی ارتباط ها فرایند ها و اطلاعات از طریق مرورگر اینترنت، نرم افزار Outlook
  • تجهیز کاربران با یک رابط کاربری به طوری که به سلیقه کاربر اختصاصی شده جهت انجام فعالیت ها و …
  • بهره مند کرد کسب و کار با گزارشات و نمودار های لحظه ای.
  • خودکار سازی فعالیت های تکراری و روتین برای کاهش هزینه فرایند ها و افزایش اثر بخشی.
  • افزایش وفاداری مشتری و کسب فروش بیشتر با بهینه سازی ارتباطات با مشتری
کد: ۱۵
گروه: Microsoft Dynamics CRM
نویسنده: بابک دارابی

درج نظر

پاسخی بگذارید

مشتریان ما